søndag 3. oktober 2010

Ord

Ice Cubes in Glass


DIKTET 

Blanda

Fargar blandar seg saman.
Dei skapar ei heilt ny farge.
Han har insiteten til raud.
Lysheita frå oransje.
Lyset etter skinande gul.
Fruktbarheita blomar som hjå grøn.
Roen senkar seg og ein tenkjar på blå.
Det glir over i indigo.
Den underlege fiolett.
Alt saman er heilt ubestemmelige.
Alt passar saman.
Ingenting endar opp som
Svart
&
Kvit.
     
                                        Åshild slåen (14)
                              Augustfinalist i Skolekammeret
                              Dagbladet 01.10.10

2 kommentarer:

  1. Eg berre googla meg sjølv no nettopp, også kom dette opp. Eg er glad du likte diktet mitt så godt at du la det til.

    Åshild Slåen

    SvarSlett
  2. Hyggelig med en kommentar fra deg! Trodde aldri jeg noensinne kunne komme i kontakt med et navn fra medieverdenen på denne måten! Men det ser slikt ut. Takk for at du delte et så fint dikt med omverdenen! Det traff meg! :)

    SvarSlett