onsdag 3. november 2010

Neon 'Open' sign framed in a heart-shape in a window
En ensom kveld med en følelse som ikke vil reise fra meg
meg og mitt syke humør
min kjærlighetssyke
etter noe
etter noen
fantes det en kur ville jeg tatt den
fantes det en oppskrift ville jeg fulgt den
eller om jeg skulle få tak på motgift ville jeg drukket den
tomheten
tomrommet
stillheten går forbi meg atter en gang i min egen tankeverden
mørket, natten og den kalde luften utenforkommer inn gjennom mitt åpne vindu
et åpent rom
og et åpent sinn
et sårt pleietrengende og forføreriskt
som skumle eventyr med prinsesser og prinser, udyr og skjønnheter, glitter og diamanter
til og med en ekkel frosk
i mitt nå ser jeg bare en ønskestjerne på himmelen lang der ute
stearinlysene slukner ett etter ett
etter kveld blir det natt og ensomheten blir min gjest
i nøden
jeg følte en seier

Bkl 12.09.10




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar