torsdag 31. mars 2011

"Ord til deg å nyte"

Mailbox Pictures, Images and Photos

Mine tanker går ofte
til et vakkert vesen
med sjel og kjærlighet
i ditt væren
jeg liker

Du eier verden hele
I ditt vesen
jeg vil være
sammen på reisen
som går høyere

Et tegn jeg fikk
fra himmelen
overrasket tittet
i postkassen jeg fikk
fra en

Oj, jeg følte
inne i seg
hjertet mitt ett hopp
og en varme
jeg neste steg tok oppover
var lettere

Jeg med ord og dybde vil
beskrive
hva du gjorde
et bånd
en skaper
du binder

Å skrive i sin seng
kvelden
til livet i sang
fort så fort
morgenen og dagen
fortsetter igjen

Og da jeg så
det glittret
jeg tilbake ville gi
den samme følelse
som glittret i meg
tilbake å oppleve

I et snøende dekke
tiden går
mot varme
og vår
det herlige å nyte
vi venter i vinter

- BKL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar