søndag 8. mai 2011

Til mine jenter

Happy Face Pictures, Images and Photos

Hvis din underbevissthet forteller deg at du er stygg om morgenen, er det forresten fordi du har sovet i mange timer. Men her er noen tips som funker for å våkne til et mer fresht utgangspunkt når du skal stelle deg. Jeg gjør en del av dette selv og jeg merker forskjellen. Jeg føler meg ikke veldig vell med en gang jeg har stått opp. Bare husk på at det er naturlig, og en er ikke stygg for det om, bare trøtt :) Ikke fortell andre at du synes du selv er stygg. Det er slemt gjort mot deg selv, noe du ikke fortjener. Tenk heller at det er en ny morgen, smil til deg selv i speilet og start dagen! Det beste fra meg.

http://www.kvinneguiden.no/artikler/vakker_uten_sminke/90093

1 kommentar:

  1. VELDIG godt sagt, vi ER altfor "slemme" mot oss selv! Takk for tipset, GOD du ;) <3

    SvarSlett