søndag 6. februar 2011

Mums


Jeg fortsetter å tømme oppsparte faner fra Mozarilla til bloggen min. :) Har spist en del salat i det siste for å rense kroppen, og det merker jeg skjer. Det er viktig å få i seg proteiner og ikke karbohydrater som blir til sukker i kroppen. Derfor spiser jeg mye nøtter og frø i tillegg til grønne blader. Det kan bli litt kjedelig å bare strø det på salaten selv om det fungerer når de er ristet med salt på. Kunne derfor tenke meg å prøve denne oppskriften HER:
Selvom jeg ikke har en dehydrator kan en jo prøve i bakeovn ved svak varme med døren på gløtt. Det gjør seg med små kjeks som en kan knaske på. Sunne, salte og nokså mettende. Og når jeg endelig får prøvd oppskriften ut håper jeg de smaker godt, skulle tro det ;D Eller forteller du meg det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar