søndag 6. februar 2011

Noen linker (til jenter, vel å merke!)

-Hvis du føler deg som en grå mus og trenger litt inspirasjon til å uttrykke deg med form, farge, mønster,tekstiler eller med stil og tilbehør.
Ser ut som om søndags kvelder er til for å blogge, hvertfall for min del. Oppsamlede ideer og stoff som jeg vil dele ligger klart i faner på mozilla Firefox som har ventet hele uken. De tingene jeg blogger om er slikt jeg selv vil huske og samle på, så dette blir som en bok for meg selv hvor jeg alltid kan finne det tilbake, pluss at andre kan lese den! Og det er jo bare flott :D

Noen ganger når jeg kjeder meg litt, er det som regel dame/mote/interiørblader eller mote på nettsider jeg sitter på. Det slår aldri feil, der er det alltid noe spennende å lese, eller noen spennende ideer å få. Derfor søkte jeg på alle de forskjellige motebladene jeg kunne komme på, og finne.  Da kan jeg finne tilbake til de neste gang jeg vil snuse litt rundt og du har også oversikten.... Lurt? I hvertfall har du de her:

KK, Kvinner og klær
Woman
HENNE
Vogue
Hennes & Mauritz
Det Nye
Kamille
Costume DK
Fashion
Natt og Dag
New York MAG
Min Mote
Guardian UK
Aftenposten Oslo Puls
FMAG
Hint
List
Harper's BAZAAR
High Fashion
COMSMOPOLITAN
ELLE
Style
Tree Hugger
NY Daily News
Kvinneguiden

Håper dere liker de :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar